Volgers

donderdag 26 januari 2012

Notitieboekje opgevrolijkt....

Hallo allemaal,

Hieronder zien jullie een foto van een notitieboekje (A6-formaat) wat ik opgevrolijkt heb met papier uit een paperpad van de Action. De vlaggetjes komen bij de Hema vandaan en de paperclip met vilten bloem heb ik ooit es bij de Blokker gekocht. De sticker 'Bloom' heb ik van een stickervel wat ik bij Pipoos heb gekocht. Ik zal es wat meer mn best doen om te onthouden van welk merk de door mij gebruikte artikelen zijn.... Maar goed, ik hoop dat jullie ook deze creatie van mij leuk vinden. En wil ook even iedereen bedanken die reacties bij mijn creaties plaatsen; thanks....






















Lieve groetjes, Alette

3 opmerkingen:

  1. Hallo Alette,

    Dat ziet er leuk uit leuk als kado te geven.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo krijg je pas een origineel boekje! Leuk gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen