Volgers

maandag 16 april 2012

Vandaag is jouw verjaardag....

Hallo allemaal,

Vandaag is jouw verjaardag.... Voor dit kaartje heb ik een stempelafdrukje van Magnolia - Happy Tilda (?) gebruikt. Tilda is ingekleurd met Distress Inkt en haar shirtje heb ik gemaakt d.m.v. paperpiecing. Zelf vind ik het  geheel wel geslaag, en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. De roosjes heb ik een keer gewonnen bij een Candy. Het schulprandje heb ik gemaakt middels een randpons van Martha Stewart.






















Lieve groetjes, Alette

3 opmerkingen:

  1. mooi kaartje
    leuk zoals je het shirtje hebt gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi alette
    een erg lieve kaart en vooral dat gepiecste shirtje vind ik helemaal top!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen