Volgers

maandag 14 mei 2012

Nog een 40-jarig jubileum...

Hallo allemaal,

Allereerst welkom aan weer twee nieuwe volgers. Welkom Lia en Marguerite, super dat jullie volger zijn geworden. Dank.

Dit keer weer een jubileumkaart voor iemand die 40 jaar bij een vereniging is. Ik heb de kaart een nostalgisch tintje gegeven en het is een soort van collage kaart geworden. Ik heb hiervoor verschillende papiervellen en plaatjes uit o.a. tijdschriften gebruikt. Het kanten lint onderaan is weer een van mijn schoonmoeder.... Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.





















Lieve groetjes, Alette

5 opmerkingen:

  1. Hallo Alette,

    Heel mooi kaartje en met de leuke details is de kaart helemaal af.

    Groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alette,

    heel leuk kaartje. Echt de look van vroeger! En wat handig zo'n schoonmoeder. Heeft ze die kantjes nog van vroeger? Mijn moeder heeft mij ook eens iets gegeven, heel oud, dus heel leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi alette
    een erg leuke en aparte kaart zo met die dame in stijl erop!
    leuk omdat er zoveel te zien is!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Alette, so pretty.
    Thanks for entering my candy :)
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Alette,
    Wat is er veel te vinden in tijdschriften ed, daar kun je veel mee doen, en dat heb jij laten zien.Ik hou daar wel van.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen