Volgers

zondag 27 april 2014

Van-alles-en-nog-wat Boekje...

Hallo allemaal,

Hier weer een creatie van mij. Dit keer een boekje. Iets wat ik ook heel graag mag maken.
Ik merk dat ik me in de afgelopen maanden meer heb gericht op andere creaties dan alleen wenskaarten.
Het maken van Traveljournals, dagboeken, Verjaardagkalenderboeken enz. mag ik ook graag doen.
Ik kan mijn ideeen weer uitten en geniet weer van het maken van van alles.

Ik hoop dat jullie deze bijdrage, een dagboekje/van-alles-en-nog-wat boekje, ook leuk vinden.



Lieve groet, Alette

1 opmerking:

  1. Ziet er aan de buitenkant heel mooi uit en wat een verrassende binnenkant! Heel leuk gedaan! Fijn dat je de inspiratie en zin weer begint te krijgen. Heb je ook al weer zin in bloggen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen