Volgers

zaterdag 9 juni 2012

Pluk deze dag...

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik weer eens een Magnolia stempel ingekleurd met Copic Markers. Voor deze kaart heb ik gekozen voor lila en fuchsia kleur cardstock. Verder heb ik een witte doily (Action) en een gestanste doily gebruikt (Nellie Snellen). De randpons is van Picture Punch. In het fuchsia kader heb ik ook nog een borderstans (Leanne Creatief) gebruikt. De bloemetjes komen bij Kruidvat vandaan en de ronde tekststempel is van Nicole Verkooijen. Ik hoop dat julie deze kaart leuk vinden en kijk altijd uit naar de reacties. 


















Lieve groetjes, Alette

4 opmerkingen:

  1. hoi alette
    wat een vrolijke en mooie kaart erg leuk in deze kleuren en met dit slechte weer is het toch heerlijk om te freubelen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Alette,

    wat een mooie kaart met die doily! En je hebt ook mooi ingekleurd! Leuk dat randje waarvze op zit!!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die randjes, een goed idee om dubbel te gebruiken. Die ga ik onthouden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen