Volgers

dinsdag 12 juni 2012

Uitdaging...

Hallo allemaal,

Met deze kaart ga ik voor de eerste keer deelnemen aan een 'Uitdaging/challenge', en wel bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging. De sketch vond ik erg leuk en sprak me wel aan; een Luikjeskaart.

Ik heb hiervoor Tilda ingekleurd met Distress Inkt. En moet zeggen dat ik deze manier van inkleuren steeds leuker ga vinden. Voor deze kaart heb ik verder een hartjesdoily gebruikt en diverse bloemetjes. De hekjes zijn gemaakt met een Magnolia-doohickey. Aan de binnenkant van de luikjes heb ik een kartelrondje gestansd middels een mal van Nellie Snellen. De teksstempel is van Nicole Verkooijen. Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.























Lieve groetjes, Alette

4 opmerkingen:

  1. ha Alette,

    wat een leuek kaart! Die luikjes zien er zo grappig uit!
    Leuk hoor, om aan challenges mee te gaan doen. Even wennen en dan wil je vaker meedoen!! EN dan niet eens om het winnen, maar ook omdat je echt wordt uitgedaagd. Soms even uit je comfortzone stappen...en soms is de tijddruk een mooie stimulans..Afijn, je zult het wel merken als je vaker meedoet.
    Succes en tot blogs!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh alette this card is absolutely beautiful!! i love the style of your card.. i will try like this, huh!! thank you for sharing this, hun... :)

    XOXO, franzesjoi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Alette,
    Hele mooie kaart en die luikjes met het hekje erop, heel leuk gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi alette
    dit ziet er erg leuk en mooi uit zo met die luikjes
    zelf zou ik ook vaker mee willen doen maar vind het altijd zo zoekwerk en doe het iedere keer weer fout en dan geef je snel de moed op:-)) dus maak maar kaarten en andere dingen en plaatst ze maar op mijn blog:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen